Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

The first time

Av Jonna Bel - 20 oktober 2014 11:38

Fortsättning på inlägget "The first meeting".

Det visade sig att jag vaknade inte bara med baksmällan men med värsta snuvan i mitt 20-åriga liv. Att gå barfota och utan jackan var en så dålig ide, men det var vår, 25:e mars... Ja, men jag tänkte inte på att det var Sverige också.

Jag blev jätte förkyld...

Jag kollade på min mobil igen och utbrast "Ben?! Vilken Ben?! Jag känner ingen som heter så..." , "Är det inte han killen som du dansade med igår?" Hörde jag en svag röst under täcket... Det var Linnea som började långsamt vakna ur sin baksmälls-koma...
Ignorera smset... Tänkte jag... Jag är bakfull och förkyld, och har inget behov av ett fling... Nu när jag äntligen var vuxen och fri...

Vi började långsamt vakna till liv och skrattande återupplevde vi nattens eskapader. Linnea snackade om Badbollen, en kille som raggade på henne (vi började kalla honom så då vi inte kunde hans riktiga namn, och det spelade inte heller någon roll). Anna pratade om den där snygga brandmannen som hon var intresserad ut av, Maria pratade inte (snyggast av oss alla, men så blyg att hon inte vågade dansa med någon).

Efter några timmar, tjejerna gick... Jag satt mig med min telefon i soffan framför teven och tänkte...
"Hej!" Skrev jag "Jag skulle gärna vilja ta en kopp kaffe med dig, men jag är förkyld och kommer inte att röra mig hemifrån närmaste dagarna..."
"OK. :(" Fick jag till svar "Berätta lite mer om dig." Uppmuntrade jag, då jag kan inte förneka att jag var lite nyfiken.
Det visade sig att han var äldre än mig, 6 år äldre, separerad nyligen, gift i 5 år tidigare, han jobbade och mådde allmänt bra. Vi började skicka sms fram och tillbaka i flera dagar. Jag ville fortfarande inte träffa honom hostande och med min snuva, så himla osexigt... Och jag ville ju se någorlunda bra ut "första" gången vi sågs...
Nästan en vecka senare, jag satt fortfarande hemma sjuk... Hörde jag knackande på dörren... Efter en stund gick jag upp, men det var ingen där... Bara en bukett gula liljor med ett litet kort "Krya på dig! Hoppas vi ses snart. Ben"
Den där jäveln, tänkte jag, han googlade mig. Fucking Eniro som har allas adresser. Men å andra sidan var jag oerhört smickrad och gav upp.
"Ok du, stalker. Vi kan ses. Men jag rör mig inte hemifrån och om du vill kan du komma till mig och vi kan kolla på en film. Du vet tydligen vart jag bor, så jag ska inte behöva ge dig adressen."

Han kom dagen efter, på kvällen. Vi åkte till butiken och hyrde ut en film. Det var tiderna innan Netflix, va bra vi har det numera om man tänker efter. Vi visste inte vad vi skulle se. Komedi. Det är neutralt. Ger inga förhoppningar. Bara två bekanta som ska kolla på en film... Tro mig eller ej men vi hyrde ut "Borat" (värsta filmen i hela världen, men vi visste det inte då).
Vi kom tillbaka till mig, jag poppade popcorn och startade filmen... Så himla dålig den var. Han satt bredvid mig styv som en pall, utan att säga ett ända ord... Pinsamt tystnad... Ahhh!!! Jag blev irriterad... Vi hade ju så bra snack via sms...

Jag tänkte att om inte jag kommer att göra något snart, inget kommer att hända.

Jag lutade mig försiktigt mot honom... Och pussade honom på kinden... Ohh! Vad gott han luktade... Han var som en räv, snabb, fångade mitt ansikte med sina stora händer och gav mig ett passionerad kyss... Då var jag såld... Vi började hångla på min smala soffa... Han tog av mig först tröjan sen behån utan att släppa mig med sin passionerad blick... Jag kände mig så generad men samtidigt oerhört sexig. Jag kan nämna att det var första gången jag hade sex med lampan tänd. Så oerfaren var jag då... Han började smeka mina bröst och suga på mina bröstvårtor... Jag kände att jag var hans, för den där natten var jag hans, och han kunde göra med mig precis vad han ville...

Och det var också det han gjorde... Vi gjorde alla ställningar från Kamasutran, ståendes, liggandes, på sidan, han överst, jag överst... Ja, ni har bilden... I hela fantastiska 3 timmar...
På den tiden visste jag inte ens att man kunde ha sex så länge. Oftast killarna kom efter första 10 min...

Jag var tillfredsställd, mer än så... Jag var utanför mig själv... Jag tror till och med att det var en stund då jag lämnade min kropp och flöt ovanför oss... Och kollade på hela händelsen ovanifrån...

Efter att han hade kommit kramade han mig hårt till sig och sa "Du är fantastisk!" Och så somnade han.
Jag låg där en stund med ansiktet i hans bröst hår och andades in hans sexiga lukt... Drömmande...
"Om han aldrig ringer mig igen kommer jag alltid att komma ihåg den stunden. Den skitstövel." Och så somnade jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Bel - 22 oktober 2014 15:24

Vi kanske var ihop en månad... Ja något sånt skulle jag tro... Vi brukade gå ut ganska ofta, ha kul... Både jag och Mr Big älskar att dansa. Iaf det var en kväll och vi var på väg hem till honom... Vi var lite fulla, trötta och klockan var efter 3...

Av Jonna Bel - 22 oktober 2014 15:24

Varför berättar folk för mig sina mörka hemligheter, såna saker som de annars skulle ta med sig till graven... Har jag magiska lyssnar-krafter som jag inte ens visste om? Detta hände mig alltid... Även mina föräldrar berättade för mig saker som de...

Mat

Av Jonna Bel - 21 oktober 2014 21:39

Jag har stunder då jag inte äter, då jag struntar i mat... Jag går till köket öppnar kylskåps dörren och även om den är full och jag känner hungerkänslan komma krypande i min mage och hals varje syn på mat gör mig olustig... Får mig att må illa istäl...

Av Jonna Bel - 21 oktober 2014 13:32

Första veckor var vi oskiljaktiga. Vi träffades nästan varje dag, oftast hos mig då jag bodde närmare centrum. När vi inte kunde ses, ringde vi varandra eller smsade... Det fanns inget som skulle dela på oss. Sedan kom första krisen, han fick job...

Av Jonna Bel - 21 oktober 2014 00:45


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards